~ EVERYTHING I LOVE, HATE AND WANT TO SHARE CAN BE FOUND HERE ~




3.10.2010

ZOMER IN JE BOL(LE KOP)

nou mede landbewoners jullie hebben het weer voor elkaar gekregen!!


Darius is weer is diep teleurgesteld in jullie.. dus voel je vooral aangesproken als je dit leest.


Wat een straaltje zon en een graad of 2 warmer al niet met jullie doet. gister was het nog -7 en nu is het 14 graden dus wat doet gij?! je duikt in je zwembroek, doet je flipflops aan en zet je kijk-mijn-merk-logo-zonnebril op en je gaat met je best beheerste swagger door de stad galoperen.

dude.. wtf..?! ben je te vroeg geboren?! wat mankeert er met jou?!

kijk dat je met je funx achtige antwoord komt als:

- ja ik moet er wel mooiboi alles uitzien voor die smatjes enzow je weet zelluf PRR PRR BOBOBO

nou beste salto-tv broeder zal ik jou is wat vertellen?!

- ten eerste is het 14.00 op een f*ckin dinsdag! dus alles wat in jou geintresseerd is zit op school of is thuis met der kind.
- die zonnebril van je hoef je niet op in schaduw! (want de kalverstraat heeft tot 11.30 zon!)
- en waar dient die zwembroek voor als je niet de intentie hebt om te gaan zwemmen en ik wil niet "rude" zijn, maar je ziet er ook niet bepaald uit alsof je kan zwemmen!


maar dit was pas nummer 1.. je weet dat er meer is. je hebt namelijk ook de hippe boys met hun surfershaar (wat volgens mij gekamd wordt met een blender) blote voeten blote bast en hun accent.

????

waarom praat jij met een accent!! gister sprak je gewoon perfect nederlandschggg en nu kom je met dingen als DUDE, SICK en KAHUNA. ??? dude?! ben je sick?! jeeez?!

met je kahuna.. GOLF!!! dat ding van water heet een GOLF en neej je kan die shit niet riden met je board maar je surft met je bord!! waar komt die A vandaag?! BORD is gewoon een makkelijke versie!! gebruik die dan ook!

en nog iets IJMUIDEN EN ZANDVOORT HEBBEN GEEN GOLVEN!!! (nja katwijk wel, maar daar praten ze normaal!!)

en dames,, natuurlijk vergeet ik jullie niet ^^

en voor dat ik begin wil ik zeggen:

een broek is gemaakt om de smerige benen van je te verbergen tegen de samenleving, dus haal het niet in je hoofd om een ROK MET NIX ERONDER te dragen! want ik heb shit te doen en ik wil niet om de 12 meter over mijn nek gaan!

maar dat geldt natuurlijk niet alleen voor de meiden met lelijke benen, maar ook voor de meiden ZONDER benen!!

desalniettemin!

dat je je sexy kleed okay,, maar kleed je sexy voor jou lichaam. dus als je een navel als een krater hebt neem ik aan dat je zelf wel zo sociaal bent ingesteld om geen topje te dragen. en als je voeten eruit zien alsof je heel hard in een stuk klei (of deeg) knijpt, trek dan alsjeblieft geen slippertjes of open schoentjes aan!

wat ik hiermee wil zeggen is:

kleed je zoals jij dat wilt, maar denk eraan dat er ook andere mensen zijn die zie ziekelijk aan je kunnen ergeren!! dus kleed je naar je lichaam en niet naar je vriendin!!


EN OHJA!!

als je je kleed alsof je naar het strand gaat, ga dan naar het strand! gein strand van mij apart. maar ga niet op de dam zitten en batman van zijn werk houden!!


EN OHJA OHJA!!

waarom wil iedereen zo interessant doen en op een terras gaan zitten?! ga lekker thuis op balkon of in de tuin je rosébier drinken. en als je echt zo interessant bent als je denkt, ken je genoeg mensen van de roei/zeil/hockeyclub die bij jou thuis een versnapering komen nuttigen!!!

No comments:

Post a Comment