~ EVERYTHING I LOVE, HATE AND WANT TO SHARE CAN BE FOUND HERE ~




3.10.2010

ONAFHANKELIJKE KUT DIE JE BENT!!

Zo wat ben ik jullie zat!! Ja JULLIE!! Bah smerig!! Kan het niet meer uitstaaaaaaaaan!!

Huh daartje waar heb je het over?!

Over die zogenaamde “miss-independent-ik-ben-niet-afhankelijk-van-de-miljoenen-euro’s-van-mijn-veel-te-goede-vriend-want-ik-heb-zelf-12-euro-verdiend-in-thailand”
Die arrogante bosnimfen die denken dat ze alles kunnen maken en doen wat ze willen. Nee sufkut dat kan je niet! Je hoort gewoon nog steeds te doen wat ik zeg!

Ik wordt er echt zo stront ziek van!!

Ja ik ben echt een miss independent want ik luister naar beyonce en zij weet echt alles want zij heeft alles meegemaakt en en en..”
CUT THE FUCKIN SHIT OKAY!!

Beyonce is een soort hitler voor chicks. Ik weet niet hoe ome JAY-Z je behandeld maar als hij je niet snel een paar pompen voor je kanes gaat geven loopt het echt uit de hand. Zij giet je vol met allemaal teksten waar geen moer van klopt. Bijvoorbeeld dat nummer van haar; IF I WAS A BOY. Ten eerste zou je er wel erg raar uitzien voor een dude met je tieten en je hakken. En ten tweede; met wat voor dudes hang jij?!

Ik citeer:

if i was a boy, i would turn of my Phone, tell everyone it’s broken, so they think that i was sleeping alone

Bitch wat is dat voor een crackie bewering!! Ik heb dat nog nooit gedaan en ik zal je vertellen; GEEN ENKELE DUDE DOET DAT!! we nemen wel is op omdat ze gewoon even geen zin hebben in je stem. mogen we ook een dagje rust?!

i put myself First, and make the rules as i go, cause i know that she’d be faithful, waiting for me to come home

Ja dus,, euh DUUUUUH!! Jij bent zo veel eisend en neemt al mijn tijd in beslag dus mocht ik is een paar minuten voor mezelf hebben DAN ZET IK MEZELF OOK OP NR.1 STOMME ARROGANTE ^#(@)!#%$!!! En tuurlijk wacht je totdat ik thuis kom want anders heb je weer geen eten. Wat nou zelfstandig leer een fakin ei bakken en de magnetron te gebruiken en dan gaan we praten verder!


Maar om even terug te komen op het onderwerp..

Ik heb het er helemaal mee gehad!


Ik wil een man met een auto en een huis en geld en hij mag niet teveel vrouwen gehad hebben etc. etc. etc.”

Wat nou een man?! Nee doos je wil geen man je wil gewoon een vader waar je mee kan palen zonder dat hij er voor bestraft wordt!!
 Je komt net uit de pubertijd! “ja maar meisjes zijn geestelijk 3 jaar ouder en daarom moet ik een man hebben” BAH! Dat is zo’n argument wat er op de basisschool op een of andere manier wordt ingegoten en wat jongens de rest van hun leven onzeker maakt en daarom maar veel te jongen meisjes blijft gebruiken en daardoor denken alle meisjes dat oudere mannen op ze vallen,, maar dat is helemaal niet zo! Wij willen ook een griet die 3 jaar ouder is, maar door dat stomme “3-jaar-ouder-verhaal” krijgen wij dat podverdorie niet! Maar aan de ene kant ben ik wel een beetje blij dat ze er tussen zitten, want als ik 40 ben open ik gewoon opnieuw mijn PP2G en ga ik weer op de hossel en dan willen jullie me opeens wel!

Wat nou MET een auto?! Waar de hell heb jij een auto voor nodig?! Moet je elke dag naar school gebracht worden?! Of vind je de macdrive gewoon leuker dan binne zitten?! En trouwens in de trein kan je veel beter aan mijn snikkel zitten en dat verkleint ook nog is de kans op het krijgen van een ongeluk.

Wat nou MET een huis?! je bent toch “independent” ga lekker op jezelf wonen! Of beter nog; trek er is opuit! Ga lekker in je eentje kamperen in Siberië of Alaska, dan gaan we even kijken hoe ïndependent” je bent!


Dus ik wil gewoon nog even duidelijk maken dat jullie echt moeten ophouden met denken dat de wereld om jou draait! Want dat doet ie niet! Of heet je toevallig DE ZON!? Dus geniet lekker van je eigen geld want ik heb een pathe pas dus je mag mooi je eigen kaartje betalen!!

...

No comments:

Post a Comment