~ EVERYTHING I LOVE, HATE AND WANT TO SHARE CAN BE FOUND HERE ~




3.10.2010

HET HART VAN EEN "PENISDRAGER"

dames en heren, maar vooral DAMES. ik ga jullie het een en ander vertellen over de liefde van de man.


ik hoor nu al een wereldwijde feministische zucht

"pfffffffffffff daar gaan we weeeeer"

maar geef niet op. de verlosser van het manlijke ras is aan het woord.


ik wil jullie namelijk weer eens even flink ongelijk geven. want zoals jullie beweren en ook veel te vaak melden: hebben mannen geen hart en weten ze niet wat liefde is (behalve als je een homosexuele mega snelle vampier bent).
en toevallig kan ik jullie, als niet homosexuele mega snelle vampier, vertellen dat me toch een mega pot met onzin is...

ik, DARIUS, heeft namelijk al het een en ander meegemaakt op het gebied van "liefde". en de rede waarom het lijkt dat mannen geen gevoel voor liefde hebben is omdat jullie die sheize zo sheize maken.

zei hij dat nou echt?

yeszurrr (zoals mijn skinnie bille mattie varel zou zeggen)

het is heel simpel. mannen kunnen echt wel wreed verliefd worden en helemaal hotel-de-botel worden, maar dan slaat het noodlot toe. jullie willen namelijk op een of andere manier altijd een dude die bezet is. en aangezien mannen een groot gedeelte van hun leven met hun pik denken* gaan ze, helaas, vreemd met jullie. nou wij krijgen natuurlijk weer de schuld, geheel onterecht, en onze lieftallige vriendin verlaat ons. dan denk je maar weer verder met je versierder te kunnen gaan, maar die wil niks meer van je hebben omdat je geen vriendin hebt. dus DAMES, jullie fokken jezelf en je eigen ras op!!! kijk als we vreemd gingen met mannen was het een ander verhaal, maar dat terzijde. maar dus iniedergeval.. mannen krijgen altijd de schuld terwijl jullie het zelf doen, want jullie weten drommelsgoed dat wij een vriendin hebben en daar alles voor overhebben en daar ZIELSVEEL VAN HOUDEN. wij willen niet vreemd gaan, maar iemand van jullie kant moet ons zo nodig hebben en worden wij neergezet als gevoelloze honden die geen gevoel en geen hart hebben.
wij weten echt wel dat jullie 10x zo hard vreemd gaan, maar we houden onze mond erover. en waarom.. we hebben geen keus! maar geen zweet! ik hou ook van mijn ouders maar als ik een keer niet thuis eet worden ze ook niet boos!

*dat doen ze alleen maar omdat jullie het bloed van onze hersens, naar onze jongeheer brengen. en voila, het bloed waar gedacht mee moest worden zit nu in het voortplantings/lustapparaat.


okay dat is 1..

wij moeten namelijk ook altijd alles maar accepteren zoals het is en ons verantwoordelijk voelen. terwijl we niet eens om die shit vragen.

voorbeeld:

man gaat uit met zijn homies (wat op een of andere manier al uit den boze is, maar goed je mag al helemaal niet met chicks uit en alleen gaan is een beetje.. jammer?). hij komt thuis en het eerste wat hij ziet is een boze vriendin en dan zegt ze met der zure pruim:
waar was je?
uhm uit? dat heb ik toch gezegd
met wie?
met mijn matties? dat heb ik toch gezegd
met welke matties?
uhm met pim, frits en ida
ja je weet dat ik hun niet mag en die chick vertrouw ik al helemaal niet! en waarom neem jeje telefoon niet op als ik je bel? en je zou 3 uur thuis zijn!
(man kijkt naar zijn tel) ohwja sorry had niks gehoord en het is 03.15.. ben je nu opeens mijn moeder?
eindstand: jullie zijn 3 weken boos en negeren ons op elk mogelijk gebied.

maar nu jullie:

waar was je?
uit, dat weet je toch liefje
ja, maar je zou om 3 uur thuis zijn, het is nu half 6!! en je neemt je telefoon ook niet op
ja sorry liefje, hij stond op stil en ik voelde m niet
ja, maar je telefoon staat altijd op stil en als je vriendinnen bellen gaat er een soort radar in je hoofd af en dan weet je dat ze bellen..
ja lieverd het spijt me, het zal niet meer gebeuren..
en wij denken dus alleen maar van kut, verdomme, wtf, maar we gaan nog wel normaal met je om zonder te schreeuwen "want wij moeten die shit maar accepteren"


dus.. numero drei..

wij voelen ons altijd fuckedup en schuldig voor sheize die jullie schuld is.
we krijgen ruzie, jullie kunnen schreeuwen slaan schoppen en als wij dat doen BAM, politie.
dus wat doen wij: F YOU, ik ben klaar met jou. en we lopen weg. op het moment dat we dat doen denken wij: KUT!
jullie denken: hehe, tijd voor me vriendinnen en edward.
wij voelen ons ook zoals we denken. KUT! we zitten ermee, we piekeren erover we voelen ons gewoon F'ed in the A.
jullie voelen je ook zoals je denkt. hehe opluchting!!
maar HEY! dat is nieuws he? wij voelen ons schuldig en die shit wisten jullie niet.
jullie gaan ervan uit dat we echt klaar zijn met jullie en lekker naar de shoppa gaan en onze zorgen vergeten. daarom gaan jullie sex & the city kijken met gaylords ben&jerry en verder met je leven.
ondertussen zijn wij helemaal para aan het worden en denken weer: waarom moet het altijd van mijn kant komen?
dus uiteindelijk komen wij weer kruipend terug en smeken om nog een kans omdat we niet zonder jullie kunnen en gewoon het eeuwige gezeik zat zijn!!


nou om het mooi af te sluiten wil ik nog even wat mooie voorbeelden geven, waarom mannen duidelijd wel een hart hebben

okay dus, kijk even naar al die geweldige chick flicks waar iedere griet helemaal slap van ligt. dat zijn volgens mij geen lesbienes? er speelt altijd wel een dude in dat romantische dingetje. ja twilight was niet zo "[strike]geweldig[/strike]" als vaselino edward er niet in speeld. titanic was niet zo "geweldig" als gladjanus leo er niet in speelde. notebook was niet zo geweldig als die dude, geen idee hoe hij heet, erin speelde.

en in deze gevallen zijn dat dus allemaal films en die jongens.. dat zijn ACTEURS!!! hup! weg natte droom! maar dat wil niet zeggen dat ze niet zo lief zijn buiten die sheizekino's.

dan heb je nog de muziek. ik zeg dit 1x en niet meer dan 1x

[ALLE GOEIE SLOWJAMZ ZIJN VAN MANNEN!!!!

Boyz II Men, Brian McKnight, Joe, Lemar, Avant, Frankie J zijn mannen!!

ik smeek het. noem 1..1! vrouwlijke artiest die kan tippen aan hun zwoelheid en emotionele muziek. en noem geen A*keys, want die maakt dope muziek, maar absoluut geen slow jamz. noem geen mariah, want dat.. neej.. bah!

deze boys zingen uit hun hart, vol overtuiging en emotie! onthoud die shit meiden.


bij deze groet ik jullie!

Hertog Darius,
de mozes van de mannen!

No comments:

Post a Comment