~ EVERYTHING I LOVE, HATE AND WANT TO SHARE CAN BE FOUND HERE ~




3.10.2010

MET JE FREAKIN FIETS!

en ja hoor het regent weer en wie denkt er weer is voorrang te hebben?!


DIE BOLLE TROL MET HAAR VIEZE BLOEMPOTKAPSEL KINDEREN EN DER BOODSCHAPPEN

nee tante huisgriet!! zebrapad blijft zebrapad!! en ik eis mijn f'in voorrang!! en als je mij negeert krijg je een tak tussen je spaken en mag jeje kinderen blijven voeren met een rietje tot het tijd is om je te cremeren!!

mensen luister! fietsen is nodig,, zeker in amsterdam. ik fiets ook! darius fietst?! ja darius fietst op zijn smoothe bordeaux rode gazelle inclusief selle royal zadel. en ik weet echt wel waar ik voorrang mag nemen en waar ik voorrang moet geven. maar je hebt van die mensen die denken muwaaah hier pak ik gewoon mijn voorrang want er zijn alleen maar etnische minderheden op de weg,, NEE VRIEND! zo zijn we niet getrouwd in deze multiculturele samenleving. je houd je aan de regels en anders beland je met je fiets, face first, in de gracht!!

maar dus.. fietsen is belangrijk,, maar je hebt ook van die gevallen die zo populair zijn dat ze op de fiets MOETEN bellen. maar even voor de duidelijkheid BELLEN ACHTER HET STUUR MAG NIET. ja maar dat is voor in de auto! neej gap STUUUUUR!! bellen achter de auto mag heus wel, want dan staat hij stil! maar dus of je nou op je fiets, step of elektrische bolderkar cruised, geld gewoon dezelfde regel,, ER WORDT NIET GEBELD ZOLANG JE NIET STILSTAAT. en mocht je toevallig iemand ziet die het wel doet mag je van mij, hem in stijl, LIU KANG'S BICYCLE KICK kado geven.

maar om even terug te komen op het voorrang geven. een accessoire die je bijna standaard krijgt op je fiets is je REM en als je heel lief bent krijg je er ook een BEL bij, nou is het de bedoeling dat je die combineert. je gebruikte ze alle bij en gebruik ze met mate. het is dus niet de bedoeling dat je de hele tijd aan je bel aan het hengsten bent! luisteren mensen niet naar je bel dan heb je die andere jongen namelijk je rem . het is heust geen schande om die te gebruiken hoor, maar blijbaar gebruiken sommige mensen liever hun duim dan hun wijsvinger, middelvinger, ringvinger en (als ie lang genoeg is) de pink! sommige mensen hebben m ook nog old skool en hoeven alleen maar de andere kant op te trappen en dan staat de fiets ook stil.

maar ik denk dat ik een beetje begrijp waarom mensen eerder hun bel gebruiken dan hun rem. 87,3% VAN DE MENSEN HEEFT NAMELIJK MOEITE MET HET OPSTARTEN VAN DE FIETS CYCLUS. neej ik kan echt nu niet afstappen want dan moet ik weer 2 stappen nemen om mijn fiets in beweging te krijgen en dan heel snel op zijn zadel springen om mijn vaart te behouden en en en.. ALS JE DAAR ZO'N MOEITE MEE HEBT KOOP DAN ZIJ WIELTJES!! dit kan geen excuus zijn om niet te hoeven remmen. kijk als er weer een kudde touristen, 6 man breed, achter een gladiool met een paraplu aanloopt, hoef je van mij je rem en je bel niet eens te gebruiken. die moeten gewoon het verschil weten tussen een weg en een stoep. maar als iemand gewoon even wil oversteken, geef m dan de kans en ga niet als een bezetene lopen sjorren aan je bel!

en nog een klein dingetje,, HAAL HET NIET IN JE HOOFD OM JE BEL TE GEBRUIKEN ALS JE OVER DE STOEP FIETST want ja die heb je ook. er staat een auto op het fietspad dus raken de fietsers gedesoriƫnteerd en moeten dus een manier vinden om er langs te kunnen aangezien hun bel geen invloed heeft op deze situatie. dus vliegen ze als een grand prix coureur de stoep op en TRING TRING. neej tring tring my ass! stap af! je hebt toch benen gekregen om te lopen?! je hebt geen benen gekregen zodat je voor de rest van je leven kan fietsen. je fietst toch ook niet je huis in?! doe gewoon even sociaal en stap van fiets af,, zo gebreuren er geen ongelukken en krijg jij geen tak tussen je spaken en beland je niet in het groene water van onze grachten.

OTMON!

No comments:

Post a Comment