~ EVERYTHING I LOVE, HATE AND WANT TO SHARE CAN BE FOUND HERE ~




11.22.2011

ADOLF HIPSTER

na 100 jaar weer is een vintage rant blog!!
en niet zomaar een, maar DE blog waar sommige al een tijdje op hebben zitten wachten
het was weer even inkomen want ik heb een hele tijd niet goed gehaat, maar hier is ie dan...

ik weet niet of ik oud wordt of wat maar mijn generatie en de golf die eraan komt is goed naar de motherfuking klote!!! als ik op straat loop schaam ik me voor onze ouders.. wat the fuck is er gebeurd met ons!?!?!? heeft niemand meer een eigen mening? heeft niemand meer enige besef van stijl of smaak? waarom loopt iedereen erbij als zijn vriendje.. stelletje vriendjes!!


zoals mijn facebook "vrienden" (aka de mensen die ik gebruik om blog materiaal van te maken (niet allemaal ofourse, sommige hebben wel een beetje credit)) weten dat ik een schijttyfusteringcancer hekel heb aan HIPSTERS. niet alleen omdat ik een "misantroop" ben (check vorige blog), maar omdat het fucking chappies zijn zonder ziel die niks toevoegen aan de samenleving behalve in de weg lopen. ze nemen een stijl over en die maken ze zogenaamd "speciaal" met een eigen toevoeging... JIJZELF moet de toevoeging zijn van die stijl en niet een kut accessoire zoals de oh-zo-bekende doelloze vossenstraat of een derde fucking "snappie"(kom ik later op terug) aan je broek.
iig.. jullie zien er allemaal het fucking zelfde uit! het is geen stijl of mode het is gewoon een uniform!
een heel duur onnozel uniform!!! ja maar mijn ruitjes blouse is rood en die van hem geel.. ja maar pik! het interesseert me geen moer dat jullie een andere kleur dragen, maar waarom dragen jullie precies dezelfde fucking kleren!! zelfde pet, zelfde broek, zelfde schoenen!! jullie zijn toch geen 2 jarige tweeling??
je lijkt precies op je vriendje! en dan heb je nog het lef om te zeggen "ik heb een eigen stijl".. zelfs stevie wonder ziet dat je niks anders bent dan een product van de lopende band.


shit is zo frustrerend dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen!!! XD
(ja wais en felipe ik ga eindigen met #23)

WRAAAAAAAAAAAAAAAAGGHHHH en go!

"snappie"
dude serieus? shit heet een pet
ja maar het is een snapback
ja een snapback PET.. noem die shit een PET of gewoon een snapback! waarom geef je iets wat best wel baas is een naam waardoor het klinkt als die kleine klote duitse krokodil?? en waarom hangt het aan je broek! doe het op je hoofd! ja maar petten staan me niet.. draag het dan niet!! als je toch geld wil weggooien geef het dan aan mij gierige poeplap. en waarom heb je een pet op je hoofd en ook een aan je broek!? bang dat je m kwijtraakt? zet m dan goed op je hoofd en niet zo nonchalant op de strakste maat zodat ie op je hoofd ligt!
en waarom moet elke pet van een basketball team zijn.. als je enige verstand van basketball hebt hoor je me niet, maar als je zo'n neppe noob bent die zegt "snappie met die rode stier of de blauwe bij" verdien je echt een kopstoot van een stoel. rode stier en blauwe bij.. dude ben je echt "fo real"!?!? wat is jou probleem mattie.. stond je moeder rechtop toen je uit der lazerde? voor je iets denkt te kunnen verkrachten mag je er best wel wat kennis over opdoen!
ik wil nog wel eens aan een willekeurig iemand vragen: hey van welk team is je pet? en noem eens 3 spelers uit dat team? het is al knap als ze weten dat het een team logo is! dus zo zie je maar dat mensen shit "rocken" terwijl ze niet eens weten wat het is! wat is er gebeurd met de new era? die bestaan ook nog steeds en niemand, althans ik niet, die je daarover gaat blaffen. voornamelijk ook, omdat je die niet aan je broek kan hangen en m gewoon normaal op je hoofd moet dragen, waar die voor gemaakt is!!


en uggs.. waarom draagt men uggs?!?!
ja het is warm.. lava is ook warm!! maar je draagt het niet omdat het er kkr vreemd uitziet!! (begin niet over het feit dat je geen lava kan dragen bijdehante snikkel)
het is gewoon een mega pantoffel.. ik rock ook pantoffels, maar gewoon thuis (en 1x in de fame). als je koude voeten hebt, draag je toch gewoon dikke sokken?! waarom zou je een paar dagoes aan je voeten doen?!?!
en boys.. boys met uggs.. hoe haal je het in je achtelijke hoofd?!?! heeft je vader je borstvoeding geven ofzo? en hoe durf je het feit dat je uggs draagt nog erger te maken door je skinnies erover te trekken.. het lijkt alsof je hibbie in je enkels hebt.. vertelt er thuis niemand dat je er uitziet als een hele zielige clown? voel je niet dat mensen op je neerkijken in het openbaar.. heb je dan echt geen trots?! je zou je zelf billenkoek moeten geven en niet zoals je dat op zaterdag doet met je vriendjes en een pot pindakaas.


en de JORDAN aka "de pata met het vliegende mannetje".. wat is daarmee gebeurd?
ik kan me nog een tijd herinneren dat ik die met trots droeg.. maar nu.. nu kan ik er niet eens de deur mee uit, omdat ik graag mijn trots meeneem. elk kutje (en daar bedoel ik zowel jongens als meisje mee) vanaf 1 maand draagt een jordan. en niet zomaar een jordan.. nee een 3, een 4, een 5 of een spikzeik (lul niet, alleen neppe poepkutten dragen die spizbak). als je perongeluk de verkeerde move maakt door een 8 of een 12 te rocken hoor je er niet bij en ben je een bokoe (want die lopenn altijd op bball kickz.. respect).
nou leuk hoor dat ik uit een schoenen lijn, van 40+ schoenen er maar 3 paar mag dragen.. en welke kleuren? zo kut mogelijk! helemaal zwart met geel, roze en babyblauw.. want dat is apart.. nee mattie.. dat is kkr lelijk! doe normaal.. je weet dat het lelijk is, maar omdat je de grootste loser wil zijn in je loserkring ga je maar nog dommer doen.
en waarom moet je perse een jordan dragen.. je weet niet eens wie die nucca is! je weet niet eens hoe die eruit ziet en wat hij voor basketball heeft betekend. als je alleen al weet dat ie gehonkballed heeft, zonder het in space jam te hebben gezien, mag je m van mij dragen, maar je weet niks! die patta's zijn al bijna 30 jaar op de markt, maar nu moet je het opeens dragen? ik heb je nog nooit op een reebok of een regular nike gezien? waarom precies deze basketball patta?
simpeler kan het niet.. het hoort bij dat fucking uniform.. de blinde hype followers volgen de blinde hype bedenker. YA'LL DON'T DESERVE IT!!!!
ik kan niet wachten tot de zaalvoetbal pata weer mode wordt.. dan iedereen er weer belachelijk uitziet op hun umbro's met een kappa jasje..

en mr MJ(niet verwarren met die witte neger), MICHAEL JORDAN.. jij bent ook flink wat credits verloren door je basketball fans te laten vallen voor het grote geld. hoe haal je het in je hoofd om zo massaal schoenen uit te gaan brengen alleen maar voor je eigen bestwil. jij bent de reden waarom ik ben begonnen met basketbal en jou schoenen heb ik altijd met veel liefde gedragen.. en nu.. nu ben je een soort christiano ronaldo voor mij. als je die schoenen nou uitbracht voor het juiste volk kon ik je nog een high5 geven, maar nu verdien je niet eens een bluetooth box. ik durf te wedden dat jeje stiekem in slaap huilt omdat je weet wat voor mongolen je schoenen verpesten.


en overige shit.. wajoo mattie.. seriously?
er moet altijd van alles aan je broek hangen.. is een riem niet genoeg? nee ik heb een touw gevlochten van riet en pauwen veren.. en ik maak het af met een vossenstaart.. en dat staat dan vet mooi bij mijn 300 euro broek waar kkr 30 gaten in zitten!!! waarom koop je een kapotte broek en behang je het met kinderboederij shit..
en je draagt een space invader ketting en een nintendo controller beltbuckle en als ik vraag waarom zeg je: doet me aan mijn jeugd denken.. je jeugd? kill je bent 17!!! dit shit is nog van voor mijn jeugd!!! of je ouders waren gewoon zo kkr skeer dat ze je ouwe shit gaven. waarom moet je een excuus bedenken om zoiets te dragen. als je wil dragen zeg dan dat je het mooi vind maar ga niet een dom leugentje bedenken in de hoop dat ik je opeens stoer vind, want je blijft een poeplap.
wat is er trouwens gebeurd met de oude vertrouwde mohawk? eerst werd ie lekker gerocked in metal land en nu heeft elke smeagol een mohawk.. en niet een gewone neeeee hij loopt schuin over je hoofd. is je kapper fucking blind of doe je het zelf?


ik zou eigelijk ook nog even flink moeten ranten over alle sheize muziek die tegenwoordig wordt gemaakt, dus why not..
zoals de lil weezy young breezy kut! hoe kan iemand die geen enkele fucking skills heeft behalve het eruitzien als een aap (en dat is geen racistische fatoe voor de racisten onder ons) zo belachelijk veel fans hebben?! die man kan niet een normaal praten! mwah shemwhoohooo... dat is gewoon hallo, ik ben kleine ween... en chicks krijgen spontaan een natte poes van die man.. why? ik ben niet gay, maar ik weet wat een mooie man is.. en hij is geen mooie man! (noem het jaloezie, ik noem het onrecht)
mijn grote vrienden east side infection met hun epische G6.. ik voel de shit totaaaal niet! hoe kan je losgaan op 4 dudes die niks kunnen behalve autotunen op een beat die je als voorbeeld krijgt bij fruityloops. (die clip voel ik overigens wel, want die chicks heeft een goeie voorgevel).
over de muziek die mtv DURFT te laten zien is gewoon te veel te ranten.. misschien in de volgende blog?


iig.. ik ben een groot gedeelte van het herzenloze volk een beetje zat.
als je weet dat je stomme kut bent, waarom blijf jeje dan gedragen als een stomme kut? als je weet dat dat je niet orgineel bent, waarom doe je dan alsof je het wel bent? waarom wil je zo graag hetzelfde zijn als dat kleine groepje sufkutten wat hier rondloopt? het probleem is gewoon dat mensen te hard hun best doen om ergens bij te horen wat helemaal niet had mogen bestaan..
mijn generatie bestaat gewoon uit emmers kots met poep, waar soms wat stukjes goud en diamant tussen zit, maar meer is het ook niet.
stiekem hoop ik ook dat 2012 echt het einde is van de wereld, want we kunnen beter weer opnieuw beginnen dan dit accepteren.
sommige dingen moet gewoon gezegd en herhaald worden..

2 comments:

  1. The endless ranting about hipsters is getting old and lame, ur just a part of a group that rants about hipsters. Even that is mainstream since everybody is trying to be original but in te end your being mainstream as fuck and keep on bitching about the unoriginal people.
    Just dont wear stuff if you're ashamed of wearing it, and some of us simply do bot have the time to do some research about a freaking brand. Aren't there more serious issues to spend time on?

    ReplyDelete